Kontakt oss
Chat med oss
Åpningstider:
Man-Fre 08.00 – 18.00
@dudsno
Ring oss
Åpningstider:
Man-Fre 10.00 – 16.00
900 83 416
Mail oss
Svartider på mail:
Innen 24 timer
support@duds.no
Retur/angrerett
Hvordan benytte seg av retur/bytte eller Angrerett
• Benytt deg av vår returportal ved å klikke på knappen “start returprosess“
• Etter at du har sendt inn vil du få en returetikett på e-post.
• Pakk varene godt inn legg ved returlappen i pakken
• Benytt emballasjen som varene kom i eller annen egnet emballasje for å sende varene tilbake til oss.
Les våre betingelser for å få en retur godkjent under!
Betingelser for godkjennelse av retur
• Klær og sko kan være prøvd, men det kan ikke være noen synlige skader/bruksmerker
• Undertøy kan ikke returneres av hygeniske årsaker
• Kosttilskudd kan ikke returneres
• Orginale varelapper og merking må forstatt sitte på plagget
• Ved en godkjent retur blir ikke fraktkostnaden refundert
Vi har 14 dager angrerett/bytte/retur. Om du tar kontakt med oss etter det har gått 14 dager fra du mottar varen, vil ikke din retur bli godkjent.
FAQ/Ofte stilte spørsmål
Pakke til hentested leveres hver dag og tar som regel en virkedag.
Alle våre sendinger blir sendt samme dag om du bestiller før klokken 14.00
Vi bruker Klarna og vipps som våre betalingsleverandør. Med vipps kan du enkelt betale med mobiltelefonen og med Klarna kan du betale med kort, nedbetaling eller betalingsutsettelse.
Ja! Vi har to uker angrefrist, passer ikke produktet eller var det ikke som forventet? Du trenger ingen spesiell grunn for å returnere produktet til oss. Sjekk ut vår retur seksjon over for å se hvordan du skal gjøre det.
Nei! Vi sender alle våre pakker fra Norge og du kan være trygg på at det ikke kommer noen ekstra gebyrer på din ordre.